dijon, pech, watervallen

19 augustus 2014 - Dijon, Frankrijk

Wi-Fi is hier schaars. Je moet er voor naar een fastfood restaurant. We zijn in dyon geweest, mooie stad, marktjes en muziek op straat. Onder een tunnel schuilend voor een bui ontmoeten we Martin uit Wenen, die een gitaar mee heeft. Reden te meer voor romke om even wat liedjes met hem te spelen.

Daarna naar de cascades d'herrison. Prachtige watervallen. Wel rijden we nu op de reserveband, want de band was plotseling plat. Het ventiel is lek. Bij de watervallen op de camping staat een groep motorrijders die genieten van romkes gitaarspel. De watervallen zijn prachtig. Ook een van de motorrijders heeft pech. Romke kan hulp bieden met wat gereedschap en ideeën.

Nu zijn we weer onderweg omhoog, wetenniet waar we belanden. Het ventiel is inmiddels gemaakt, supersnel, bij een Peugeotgarage.

1. Harm:
    19 augustus 2014
    Hoi, blij dat jullie weer boven water zijn. Ik begon we al zorgen te maken na 6 dagen internetstilte. Wauw hebben jullie watervallen op de camping. Wij hebben in Nederland momenteel gewoon watervallen uit de lucht. Wees blij dat je hier niet bent.
  2. Rachel:
    21 augustus 2014
    Haha watervallen vlak naast de camping