Tot nu toe

13 augustus 2014 - Châlons-en-Champagne, Frankrijk

In Zonhoven op de camping gestaan en naar Bokrijk openluchtmuseum geweest. Daar mochten we niet blijven vanwege Pukkelpop. Toen naar Purnode bij Dinant. Net op tijd onze bus kunnen redden. We reden bijna onder een tunnel van twee meter door, vrij lastig met een bus van 2,30. De campingeigenaar was zn dak daar al verloren. Het weer was op zich nog best goed. We zijn nu in Chalons en Champagne, een dood stadje. en na een hele dag regen schijnt de zon nu een beetje. De bus doet het nog altijd goed, enkel wat moeite de stijle bergen op.

1. Moon:
    13 augustus 2014
    Leuk om jullie te volgen...en ik kan het dioorgeven aan ons mamaatje! Veel reisplezier met jullie hippe bus. X
  2. Chaja:
    14 augustus 2014
    Het zal je toch niet gebeuren dat je zonder dak verder zou moeten! Ik heb dat ooit eens gezien inJugoslavie, een heelgrote personenbus, zonder dak, die lag ernaast bij een tunnel!
    Het weer is hier ook zon/wolken.
    Minder warm gelukkig, ik heb nl 2 onderbenen met dikke zwachtels om wat vocht eruit te werken, en daarna nieuwe elastieke kousen.Nog één week ook in de nacht !
    Geniet nog maar van je vrijheid ! kusjes ch