Slapen in de bus - bloeddd 😯

5 juli 2018 - Dalfsen, Nederland

Ietsje eerder dan gepland rijden we rond half 1 van huis. Het is grijs weer in Hoogezand en spettert. In de buurt van Zwolle moet het weer beter zijn, dus waarom in de regen wachten?

Na een rit van bijna 2 uur komen we aan in Dalfsen. Een camperplaats aan de camping Starnbosch vast, maar scheelt wel heel wat euro's. En we kunnen wel gewoon gebruik maken van sanitair en het zwembad! Noam is gelijk de speeltuin in gedoken. Nee dat kleine glijbaantje vond hij niks, hij wilde perse van de hoge πŸ˜‚. Daarna lekker even poedelen in het zwembad. Naast de camping is een snackbar, dus we maken maar even gebruik van de mogelijkheid om vandaag niet te koken. Lekker snoeptomaatjes erbij om het toch een beetje gezond te maken haha 😁.

S avonds wilden we nog even wandelen, maar Noam viel op de steentjes en zn knieen lagen open, heel veel auauauau dus onze wandeling was over. Dan nog maar even lekker in bad op de camping. Daarna dachten wij lekker naar bed, maar Noam dacht daar anders over. Na een minuutje of tien keek ik even, maar zat alles onder het bloed 😯 ik schrok me dood 🀀. Het bleek een bloedneus, morgen maar even kijken of de lakens en slaapzak nog te redden zijn. Heb er een hard hoofd in πŸ˜•. Rond een uur of 9 was Noam kennelijk toch moe geworden en was het eindelijk stil. Bart en Nathalie stonden vlak daarna op de stoep. Ze wonen in Dalfsen, een klein stukje hier vandaan. Even een biertje en wat pinda's en straks ook ons bedje opzoeken!

1. Nathalie:
    6 juli 2018
    Hahaha, was leuk!!!
  2. Chaja:
    8 juli 2018
    Is er nog een plekje voor een overoma?
  3. Rachel:
    8 juli 2018