De vlucht

28 juli 2017 - Holm-Seppensen, Duitsland

In Glamsbjerg staan we op een kleine camping. Genoeg gras voor Noam als beweegruimte met als resultaat onuitwisbare vlekken in zn broeken. Vanaf nu koop ik denk ik maar alleen zwarte en bruine broeken haha. De tweede dag is het prachtig weer dus we gaan lekker barbeknoeien. Ook even een wasje doen want de kleren vliegen er dus doorheen.
Een dag later verder richting Duitsland. Het regent weer zoals gewoonlijk, maar we zitten droog en nemen de ferry vanaf Bojden. Aam de overkant een stukje naar boven. Een prachtige locatie aan het strand alleen het weer is er niet naar. Een te frisse wind blaast ons snel het strand weer af. Denemarken is te koud, we willen hier weg. De campingeigenares, een verlegen type, koppelt ons s ochtends weer los van de stroom and off we go. We gaan vandaag doen waar we een hekel aan hebben: kilometers snelweg maken. Waarom wordt in de buurt van Hamburg wel weer duidelijk: file bah! Wegwerkzaamheden en meerdere in elkaar gekreukte auto's zorgen ervoor dat we als een slak (ja zelfs voor ons is dit langzaam) over de ring van Hamburg trekken. Veel andere opties zijn er niet, het is dit of veel kilometers omrijden helaas. We voelen wel meteen dat de buitentemperatuur, ondanks de talloze buien, iets begint te stijgen. Een zonnetje piekt er af en toe tussendoor. Na Hamburg vliegen we gauw de ring af om een overnachtingsplek te zoeken. Camperplaatsen met voorzieningen zijn er weinig en toevallig google ik langs een camping die niet al te ver meer rijden is. We stranden in Buchholz Holm-Seppensen. Een mooie plek bij een meertje en ze hebben hier een lekkere douche!

1. Chaja:
    29 juli 2017
    Is dit jullie eerste en laatste reis richting het noorden?
    In zuid Frankrijk zijn bos branden ook niet echt leuk
  2. Rachel:
    31 juli 2017