Roodehaan

5 mei 2016 - Warfhuizen, Nederland

Pff toch lastig om toe te geven aan een lichaam dat niet goed meewerkt..

Vanmorgen heeft Romke de bus verder ingepakt. Helaas was ik zo dom mijn sokken staand aan te trekken waardoor ik een spier of band verrekte links in m'n onderbuik. Ik vertel je niet leuk als je zwanger bent.

Eerst naar Eenrum gereden en over de markt gestruund. We hadden een mooie binnendoor route, toch leuk om dichtbij huis weer nieuwe wegen te ontdekken. Daar wat gegeten waarna we naar Warfhuizen wilden rijden. Echter deden we over de ongeveer 7 km wel vier keer zo lang omdat alle wegen om Eenrum waren afgesloten, Damn lastig als je een beetje op tijd staat. Uiteindelijk aangekomen en begroet Door de camping eigenaar die ons nog herinnerde van vorig jaar. Ja zo'n busje kun je niet vergeten. Even een plekje gezocht iets gedronken en weer vertrokken richting Lauwersoog. Weer zoeken zoeken zoeken want de plek waar de zeehondentocht vertrok werd nergens aangegeven. Uiteindelijk toch gevonden gelukkig en we waren nog op tijd. Het eerste uur heerlijk buiten in de zon op de boot. Daarna moesten we zeehonden tegenkomen, maar helaas, afgezien van een paar snel voor de boot wegvluchtende zeehonden en een aantal die kopje onder gingen lagen zij niet te zonnebaden. De wind stak op dus naar binnen verhuisd. Weer terug op de camping snel wat te eten gemaakt met de support van struik en jumbo en nu even relaxen met een kopje thee en koffie. Morgen lekker niks doen!