rijden in een dure bak

26 augustus 2014 - Parijs, Frankrijk

Met onze nieuwe bolide op weg richting parijs. Eerst een nachtje op een camping zo'n 35 km van Disneyland gestaan om de camper te ontdekken. We komen er al snel achter waarom ons kleine campertje zo fijn is. 1. Deze bak maakt net zoveel herrie, 2. Smalle weggetjes zijn erg lastig 3. Onze bus heeft geen lekkage bij de deur 4. Je stoot je hoofd niet in bed 5. Ons bed is 1.80 breed ipv 1.30 6. Je kunt het dak open laten staan zonder dat het inregent. 7. Je hoeft niet op te letten dat dingen kapot gaan en vies worden 8. Degelijke materialen zoals hout zijn veel beter als spaanplaat 9. Nergens pas je in een parkeervak. De voordelen van een dure camper: 1. Kachel 2. Staand koken en overal kunnen rechtstaan 3. Hard rijden 4. Mogelijkheid tot douche en toilet (gebruiken we niet) 5. Koelkast altijd aan.

Disneyland was een heerlijk dagje, mooi weer, de meeste attracties gehad en een mooie afsluitende lichtshow. In een van de rijen stonden ook twee kinderen van de camping. Lekker honderduit kletsen over hun mobiele internetspelletjes.

Nu we in een dure bak rijden hebben we andere aanspraak. Zo zijn er andere dure camper rijders die naar ons toeteren ipv VW busjes. Voelt raar.

We zijn nu in parijs. Het is na 1,5 dag eindelijk even droog. Boven de 20 graden en we hebben een terras!

1. Chaja:
    26 augustus 2014
    Hou maar vast aan je eigen bus, je zult daar later toch weer in verder gaan, denk ik.
    Maar het is natuurlijk best wel een leuke ervaring zo,n fraaie wagen!
    Wanneer zijn jullie weer op honk? Kom ook een dagje staan in Warfhuizen!
  2. Moon:
    26 augustus 2014
    Jyllie eigen bus past bij jullie,wie jullie zijn. Deze is veel te kakkerig,te modern,en te saai voor jullie hippe mensen. Maar eel fijn dat jullue de reis nu wel kunnen voortzetten. Groet uit regen achtig holland..brrrrrr
  3. Rachel:
    28 augustus 2014
    We zijn weer thuis Chaja, Warfhuizen, ja misschien met de tent? We hebben nu natuurlijk geen camper.