Het probleem is te repareren!

15 juli 2012 - Chemnitz, Duitsland

's Morgens rond 9:30 de ANWB nog maar eens gebeld. Met de vraag of er nog een keer een monteur op pad gestuurd kon worden, voor hetzelfde probleem. Zelf had ik het probleem gevonden en een duidelijke omschrijving gegeven watvoor onderdeel de ADAC mee moest nemen.  Dit was volgens de ANWB een uitzonderlijke situatie en ik werd weer 4 keer doorverwezen. Het dossier was gesloten. Op dringend verzoek van mij werd het dossier heropend. Na 13:00 uur nog geen reactie. Nog een keer de ANWB gebeld en 1,5 uur later kreeg ik een Duits sprekende monteur aan de lijn. Hij begreep m'n technisch Duits en had het juiste onderdeel meegenomen. Gelukkig is de bus terplaatse gerepareerd. In nog geen half uur. Deze monteur was een stuk zelfverzekerder dan de vorige kneus. Hij wenste ons nog een fijne vakantie, maar vergeet niet om thuis het verbindingsoogje even warm te maken voor een goede verbinding.

Romke

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

Foto’s