let's go to San Francisgorcummmmmm

7 juli 2015 - Gorinchem, Nederland

We zijn weer terug van een super lang weekend Gorcum.

Vrijdag rond half elf rijden we weg uit Hoogezand. Rustig aan, no hurries, richting Gorcum. Tussendoor regelmatig even stoppen om wat te eten en te drinken. Het is zomer in Holland, 30 graden.

Rond drie uur rijden we Gorcum in. Het festival terrein is nog niet open voor busjes. Dus nog even relaxen onder de bomen naast de parkeerplaats, waar ook Michael ons rond half vier kwam vergezellen. Hij was slim geweest Door binnendoor te rijden en had de file waarin wij stonden omzeild.

Ik had ondertussen al een leuk plekje in gedachten. Waar we ons installeerden. Naast ons De hippiekip van Erna en Rob.

'S avonds lekker gebarbecued en vergezeld Door Rob, Erna en Janus, die zelfs ik als geen honden liefhebber erg lief vond :)
Een warme en gezellige avond.

De volgende dag begonnen met een frisse duik in de rivier. En ik geloof dat de rest van de dag ongeveer zo liep: afkoelen, Chillen, muziek maken, afkoelen, Chillen, kletsen, afkoelen, Chillen and so on...

Savonds lekker bij de Griek in het dorp pita gegeten met een goede retsina en mythos bier. Daarna Erna's dreads bijgewerkt, ze zagen er zo netjes uit :p maar dat viel toch nog even tegen. We haalden het net voordat het te donker werd.

In de geefwinkel had ik die dag een handige zwemband geshopt die de hele dag dienst heeft gedaan.

De nacht was lang, toen ik om half drie m'n bed op zocht waren de djembe spelers nog druk, dus mijn nacht duurde maar een paar uurtjes. Om half negen was het te warm in de bus om nog lekker te liggen. Dus weer lekker fris begonnen in de rivier.

'S Ochtends mer Erna geholpen om de geefwinkel in te richten. Zelf nog een leuk rokje en shirtje gevonden :) en hele mooie popjes. Heerlijke ijsjes gegeten met brownie bij de ijsbus, loempia's. Toen viel de erwtensoep uit blik een beetje tegen.

Romke heeft nog een paar uurtjes liedjes gezongen bij de mooiste gele caravan op het terrein, terwijl ik een beetje aan het relaxen was. Die korte nachten zijn toch vermoeiend. Ondertussen af en toe poseren voor een foto.

Nog even gezellig bijgekletst met Denise.
En niet te vergeten Rob gepeinigd met zijn eerste dreadje!

De muziek is het weekend een beetje langs ons heen gegaan. Niet helemaal onze smaak. Jammer dat Minstrel season en Su zo snel afgelopen waren, want die waren erg leuk!

Maandag rustig wakker geworden, opgeruimd, ontbeten en iedereen gedag gezegd. Onderweg gepicknickt met ongezonde snacks en thuis de poesjes weet begroet.

Het was ern super weekend wat wel een week leek te duren!

1. Moon:
    7 juli 2015
    Leuk verhaal..ontspannen,geen stress,mooi weer...lekker. x
  2. Rachel:
    7 juli 2015