La tourbe barrage

22 mei 2016 - Veendam, Nederland

Nadat we vorig jaar in Veendam rondliepen en er allemaal oude caravans stonden en ook 1 busje, dit jaar gecheckt of de stadscamping weer werd georganiseerd en of we welkom waren. We waren zeker welkom en werden met open armen ontvangen. Door de oldtimer caravan club weliswaar. We hadden geen idee dat zij achter dit evenement zaten.
Een nachtje, twee zag ik niet zo zitten. Op zaterdag ochtend rond tien uur waren we er, terwijl de oldtimer auto's met wegreden voor een rally naar Leer. Geparkeerd achter de laatste caravan. De hele dag onverwacht lekker weer gehad en buiten kunnen zitten. Onverwachts bezoek van Harm voor Romkes verjaardag en s avonds een bbq die werd aangeboden door de sponsoren en ondernemers. Daar achteraan een pub quiz waar we ook nog eens de derde prijs wonnen. Al hoorden we uit betrouwbare bron dat nr. 2 een beetje vals had gespeeld :p Zelfs daarna was het nog warm dus nog een uurtje buiten gezeten en toen ons bed in gegaan. Helaas was het wel erg lawaaierig met de veendamse jeugd die de hele nacht rondspookte, ging speerwerpen met de vlaggen van de caravan club en helaas ook onze vlaggetjes heeft gesloopt.
Vanmorgen ook nog eens een gesponsord ontbijt en helaas regent het nu een beetje. Het hek blijft dicht tot een uur of vier, vluchten kan niet meer ;)