De eerste kilometers zitten erop

10 augustus 2014 - Cuijk, Nederland

Gisteren weer veilig aangekomen in Cuijk. Dat geldt helaas niet voor iedereen. Onderweg kwamen we een caravan op zn kop tegen, een dode kat, vos en nog veel meer ondetimerneerbaars. Verder veel oldtimercaravans, een hanomagje, t2 en Mercedes 6090.
Onze nieuwe schokbrekers zorgen ervoor dat we fijner over hobbelige wegen rijden.
In Cuijk een Hollandse maaltijd a la Jannie gehad, Surinaamse hapjes bij Jappie en Sawitrie aangevuld met bier, koffie en frisjes. Straks nog ff bij Edwin, Agnes en Jack langs en dan off to rainy Belgium.

1. Chaja:
    10 augustus 2014
    Fijn te lezen dat je ook een goede verhouding hebt met Romke,s familie. Leuk om jouw verslag te lezen. Ik loop momenteel met 2 ingepakte benen als voorbereiding voor nieuwe elastische kousen . Deze worden na nog een week met zwachtels op mijn maat, zonder vocht in mijn benen gemaakt in België. De oude kousen waren niet goed meer. Leuk is het niet : erg warm nu!
    Heb het goed samen en tot je volgend verhaal, heel veel kusjes van mij en natuurlijk de kusceremonie van M.