Kort weekendje

27 maart 2016 - Apeldoorn, Nederland

Dat was weer een kort weekendje Cuijk. Gisteren een lange route gereden binnendoor. Dat ging heel lekker Door het Drentse landschap, maar bij de drukke steden Arnhem en Nijmegen geen succes.
De bus hield zich goed voor de eerste grote rit van het jaar. Nu maar hopen dat de terugweg ook goed gaat. Toch maar besloten een groot stuk snelweg te rijden. We rijden net Apeldoorn voorbij. Gister toch wat probleempjes bij het schakelen door het vele koppeling en rem gebruik. Als als goed gaat straks bij Meppel eraf en dan nog even een stukje relaxed binnendoor. Snelweg is wel erg saai...
In ieder geval kwamen we gisteren na zo'n 4,5 uur aan in Cuijk bij Jannie en Dick. Daar was Jack ook en later kwamen Monique en Sam nog even. Daarna lekker gegeten en nog even bij Edwin en Agnes op bezoek. Vanmorgen de babyspulletjes gehaald bij Edwin. Daarvoor natuurlijk veel dank :) Morgen maar even op zoek naar beddengoed!
Wat kan er veel gebeuren in een weekend. Onderweg hoorden we dat een neef van Romke is verongelukt en in Cuijk aangekomen blijkt Agnes' vader te zijn opgenomen. Hopelijk gaat dat ook allemaal goed aflopen!
We tuffen nog even verder, het zonnetje schijnt, dat doet altijd goed!
Romke is thuis druk bezig een dakrek te maken voor op de bus, zodat we een of twee extra banden kunnen meenemen.

1. Erna:
    27 maart 2016
    Fijn dat de bus zijn 1e rit dit jaar goed heeft doorstaan, maar wat een rotbericht over de neef van Romke, sterkte voor alle betrokkenen
  2. Rachel:
    27 maart 2016
    Het zal waarschijnlijk ook een van de laatste van het jaar zijn. Er is heel wat werk aan te doen. Lassen, repareren, vervangen en verbouwen ;)