Creatief met een beetje geld

1 augustus 2011 - Xonrupt-Longemer, Frankrijk

We verlaten België en gaan door richting Frankrijk. Via het ANWB campingboek een camping gevonden die relatief goedkoop is in een plaatsje aan een groot meer, Xonrupt-Longemer. Met ons busje vele steile en afdalende bergen bereden. Soms was het vrij zwaar. Het oliepeil was door die reden dan ook een stuk gedaald. Op deze camping betaalde je 8,50 per nacht voor 2 personen, inclusief gebruik van douche en stroom. Als je met een camper of zoals wij een kampeerbusje wou overnachten was je goedkoper uit dan met een auto en tent. Om klanten te lokken met een camper. De concurrerende campings proberen er natuurlijk ook een slaatje uit te slaan. Op de camping waren we meteen blikvanger number one. Wat hebben jullie een mooi beschilderd busje. Zelf gedaan? Ja, wie anders.. Pak een kwast in de hand, neem een pot verf erbij en paint fucking paint fucking paint tot je het witte licht niet meer ziet. Daarentegen waren er ook genoeg afkeurende blikken. Mensen met massa's geld en hypermoderne milieuvriendelijke campers. Elke Hollander zegt hoi tegen ons en de Fransozen bonjour, beroemd en opvallend. Creatief met een beetje geld.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl