Begin van het camperseizoen?

1 april 2013 - Hoogezand, Nederland

De zon is er vandaag heerlijk bij, maar de temperatuur laat helaas nog te wensen over.. April doet wat ie wil en maart deed dat ook al helaas. Omdat we straks toch weer een keertje willen daytrippen is Romke toch maar alvast begonnen met wat onderhoudsklusjes aan de bus. De hoeveelheid olie die hij slurpt is toch wel vrij gigantisch, dus misschien valt daar wat aan te doen. Ook de koppeling is al sinds het begin een drama en blijft een puntje van aandacht. Dus alles ligt nu weer open.

Ik wacht zelf op beter weer, want ik heb weer ontzettend veel zin om verder te gaan schilderen. De verf begint ook op verschillende plekken wat af te bladeren, dus een likje extra verf is wel welkom. De bumpers en het dak zullen als het wat mooier weer is een nieuw kleurtje krijgen, welke dat weten we nog niet, misschien gewoon weer blauw, maar als er nog een ander leuk kleurtje ligt misschien wel iets heel anders.

In de tuin is alles nog bruin, dus willen we het een beetje opfleuren met nepbloemen, mocht iemand nog oude nepbloemen hebben liggen dan willen wij ze graag hebben :) als ze maar vrolijk zijn!